Assalamualaikum....Hehe,korang dah terjah blog saye,jdi...Tolong follow!Hehe... | Dashboard | +Follow

Thursday 22 August 2013

Random ^_^


this is btob…don’t question it
seoulfinder: “this looks like they’re performing some type of witchcraft”
Comey demo nie ><
Assalamualaikum..^^ Hari nie saya tak tau nak cerita apa,jadi..Random jela,ye?>< Firstly nak cerita pasal blog kedua saya.Blog yang kedua nie hanya ada cerita yang saya buat je.Hehe,nak link?Nah..LOL.
http://bilabudakbuatcerita.blogspot.com/
Tema blog tu warna kelabu.Nanti nak edit blog nie buat warna kelabu gakla..Baru cantik >< Eh,sejak bila saya mnat warna kelabu ni?Saya dulu anti-kelabu.Haha,bak kata orang,dalam hati ada taman xD.Owh..Sudah merepek... -_-

 

Second,esok hari Jumaat,hari yang paling saya tunggu2..Hehe,sebab saya  ngan geng saya akan buat filem..Hoho,filem seram.Sebab esok ada tusyen MT ngan SN sampai kul 6,jadi..Kami rancang nak duduk kat sekolah.>< Tak sabarnya.kami wat filem seram.Saya pembunuh(ala..Bunuh pakai pembaris je-_-) Syazwina jadi hantu,Tisya jdi heroin,Thirah(Y) jadi detektif,Nisa jadi kawan baik Syazwina and Aina jadi Ustazah Juling! xD Sofia kamerawoman :3

Err...Dah takde benda lain yang nak diceritakan -_- Oklah,assalamualikum semua!^^

Khamsahamnida^^

2 comments:

Fatanah Khirizan said...

wah,mcam best je! hehe,tak ajak pon,huhu esok kami pon dok kat kolah jugak...

Unknown said...

haha,Fatanah nak join ke?Meh join kitorang kat kelas ;)