Assalamualaikum....Hehe,korang dah terjah blog saye,jdi...Tolong follow!Hehe... | Dashboard | +Follow

Friday 23 August 2013

~Hari Jumaat~

No,you're a bee.. xD
Assalamualaikum semua..Hehe,ingat tak lagi post saay tentang ari Jumaat tu?Hehe,meh sini saay nak cerita :3..Kiki...Hari plg BEST!

Pagi tu,macam biasalah..Baca yassin.Pastu cikgu adalah bagitau tentang aktiviti kemederkaan.Semua wajip join..KECUALI TAHUN 6!TT^TT Huhu,kitorang kene join pertandingan tulis karangan je.-_- Yang lain...TAK BOLEH!erkh...Tu tak best.

Pastu,kat kelas..Fatanah bagilah cover novel yang saya buat tu kat saya.Cantik.(Memuji diri sendiri ke?)Haha,walaupun warna dia pudar sikit,tapi kira oklah tu kan? ><

Ok,WAKTU BALIK PULAK!Ingat tak lagi tak yang saya ada tulis yang saay nak wat filem tu..ok,tak jadi nak wat.BUT!Kitorang main RUNNINGMAN!Ops!RunningGirl...xD Kitorang main 1 jam 30 minti.Giler  best!Saya kumpulan dengan Syazwina,Nisa,Thirah(Y) ngan Syaheila.Grup lagi satu ada Nadia,Fatanh,Farissha ngan Shafiqah.Seronok gila.

Mula-mula,grup saay jadi Group Chaser.Group Fatanah jadi Group Mission.Lepas 15 minit,tukar pulak.Group saya jadi Group Mission,group Fatanah jadi Group Chaser.Masa kena kejar,saay orang kedua last yang kena tangkap,pastu Nisa last.oh,masa mula2 main,saya dapat tumpaskan Nadia!Yipee!Saya tarik nametag dia.Pennat eden nie. xD

Mmg takleh nak kata apelah.SANGAT SERONOK!>< Pastu,pukul 3....Kitorang pon tusyenla seperti biasa.. -_-

masa balik pula,saya,Fatanah,Nadia ngan Nawal main PEPSI COLA.Haha,masa saya kena attack ngan Nawal,kaki saya terkangkang abes!Sakit kaki. xD Adoyai~~~Pastu bila ayah dah sampai sekolah,terus balik..

Tadi,saya makan CheeseCake yang mak saya buat sendiri.Uwah~~Mmg sedaplah!Cheese dia meleleh... *_* (Sorilah buat air liur korang meleleh.. xD)

Rasanya samapi sini jela saya celoteh.nanti panjang sgt. -_- Bye! ^^
Khamsahamnida^^

2 comments:

Fatanah Khirizan said...

best gila kan athirah? haha ^^

Unknown said...

best!best! XD