Assalamualaikum....Hehe,korang dah terjah blog saye,jdi...Tolong follow!Hehe... | Dashboard | +Follow

Friday 16 August 2013

~Kawan SeKpop Sye~


Assalamualaikum..Hehe,2 kali post dlm satu hari.^^ Hehe,skang saya nak citer pasal kawan fb saya yg saya dh anggap mcm adik beradik sendiri. :3 hehe,kitorang sesama minat EXO ngan ada bias tersendiri.LOL!xD
Meh saya nak kenalkan korang ngan diorang.. :3

Kitorang adalah wat satu grup.Nama grup tu EXO-G.^^hehe,meh saya nak buat list.. :3

Saya:Lead vocalist,dancer
Azira:Leader,maknae xD,main vocalist,rapper
Husna:Vocalist
Ester:Main vocalist
Ila:Main rapper
Aena: Rapper,vocalist
HaIn:Rapper
Syuhada:Vocalist

Hehe,entah betoi ke dak.Sakgi nak tanya cik Azira.. xD

Eik..Kitorang ada bias gak. :3 Jangan kata TAKDE! xD Meh nak bagitau bias kitorang..

  Budak comel kat atas nie bias saya..Chen!^^
Nie eomma(Ester) punyer bias.DO >.<
Yang tengah buat killer eye tu Baekhyun.Bias si Azira :3
Yang nie kak Aena punyer bias. :D
 Budak ensem nie bias kepada HaIn :)
 Nie Sehun.Bias akak Husna.

$uho! xD Biasnyer akak Syuhada

 Lastly,nie bias Ila.. :3
 Hehe,walaupun kitorang tak pernah jumpa face2face..Tapi dh macam adik-beradik dh kami nie.Slalu kongsi pendapat,tlg org dlm kesusahan ngan macam FAMILY! >.< Kitorang harap sgt kitoang dapat jumpa face2face. :3 Insyaallah.Harap persahabatan kitorang akan sampai ke tua..Hwaiting!

Sampai sini je sye cerita.. :3 Oklah,assalamualaikum.....3


Khamsahamnida^^

5 comments:

Fatanah Khirizan said...

wah,bestnya athirah! bagus la korang ni,tak penah jumpe depan2 pon tak gaduh2 kan? hehe :D peminat exo tegar... hehehe :D

Unknown said...

kitorang tak penah gadoh pon... :)
Hehe,gaduh memain je.. xD

Fatanah Khirizan said...

baguslah macam tu....semoga kekal ye... :)

Daisy Han said...

terharu den X')

Unknown said...

Hoho! xD