Assalamualaikum....Hehe,korang dah terjah blog saye,jdi...Tolong follow!Hehe... | Dashboard | +Follow

Sunday 4 August 2013

I Made It Again!^^


Assalamualaikum...Pagi yang gelap,kini sudah terang,puasa dah nak habis,raya dah nak dekat!Lol,merapu jap.. xD Hari nie saya nak citer pasal Doodle lagi.Yep!Ntah kenapa ecxited sangat nak wat entry pasal nie. ^^

Yep,saya ada lukis lagi doodle!Yipee!Tema dia pasal sekolah saya,SKPS!Hehe,lepas saya post gamba tu kat facebook,ramai kawan saya mintak saya buat kat diorang.Hehe,cantik sangat ke saya buat? o_O
Hehe..

Tapi,yang nie banyak sangat lukis guna ayat.Jadi,lukisan tinggal sikit je. -_- Takpelah kan?Heheh...Meh saya nak tunjuk doodle yang kedua yang dibuat oleh saya!^^


Ok tak?^^ Itu sahaja cerita saya,jumpa lagi.Assalamualaikum...
Korang,like page saya jap?^^ klik sini

Khamsahamnida^^

3 comments:

Fatanah Khirizan said...

mestilah cantik,athirah! aku pon mintak kat hg jugak kan? hehe,kalau ada masa hg buat la tau.. :D cantik hg buat,memang ada bakat... kreatif :)

Unknown said...

trimas.. =)

Fatanah Khirizan said...

sama-sama :)