Assalamualaikum....Hehe,korang dah terjah blog saye,jdi...Tolong follow!Hehe... | Dashboard | +Follow

Thursday 1 August 2013

First Time Doodling and SCHOOL!

 

Assalamualaikum..Hari nie nak citer sikit pasal "Doodle'.Oh~~~Hari nie saya mengisytiharkan bahawa saya hobi baru lagi iaitu 'mendoodle'.^^ Yep!Baru semalam tertarik dengan dunia Doodle nie.Baru saya perasan!Setiap kali kalau ada apa-apa yang menarik,mesti saya nak buat jugak.. -_-
I think that's is my new habit too...Aish~~ (--")
Yep!Baru first time cuba buat kat sekolah,alhamdulillah ramai orang puji saya punya doodle nie.. ^^ (tpi,kdg2 dengar mcm org perli je..)Ermm..Gwenchana(takpelah).Mehla saya tunjuk saya punya doodle.. :)



Ok tak? :) Saya cuba buat....Ade Nyan Cat,Slender,Amnesia,Plant vs Zombie etc.. :) Hoho,manyak pening gak bila nak wat nie.. -_- Tapi,siap gak akhirnya.Pastu,saya snap gamba nie boh kat fb..Pastu epupu saya komen...


Ohoho,siap ayah saya like gi..Terkejut gak bila nengok ayah saya ngomennyer.. -______-

Oklah,skang nak citer pasal skolah lak.Tadi adalah 2 orang  datang sekolah kasi ceramah.Entah best ke idak..Saya pon tak tau..BUT!Penceramah tu muka dia  macam AJ Ukiss.SEBIJIK tu!Dahla penceramah tu suruh kitorang panggil dier "AJ" Oh mak kau!Memang AJ Malaysia la! XD

Tapi,akak sorang tu garang tahap singa kelaparan.Singa pon kalah rasanyer.. -____- Tak suka kite..(bahasa KL ke nie?molla) Haha,pastu...Pagi tadi masa PJ,kitorang kene cabut undi siapa dapat kad raya siapa.

OH!Citer pasal kad raya,cikgu yang suruh kitorang buat.Pastu cikgu cabut undi.Nasibla kalau dpt elok ke,buruk ke..Saya dapat Syaeila punya.Nawal dapat saya punya.Haha,saya wat cincai je.. XD

Oklah,samapi sini je..Assalamualaikum.. :)

Khamsahamnida^^

3 comments:

Fatanah Khirizan said...

aku pon suka jugak... yang doodle tu... :) terima kasih tau buat kat aku satu... thank you,athirah! :)

-fatanah-

Unknown said...

haha,welcome =)

Fatanah Khirizan said...

:D :D :D baca entry terbaru aku tau... hehehe