Assalamualaikum....Hehe,korang dah terjah blog saye,jdi...Tolong follow!Hehe... | Dashboard | +Follow

Saturday 3 August 2013

~Hari Jumaat~


Assalamualaikum...Hari nie saya nak citer sikit pasal hari Jumaat yang lepas. :) Ok,saya mulakan~~~

Hari Jumaat masa tu ada Majlis Hari Raya..Tapi,bukanlah makan2 macam tu.. -____- Kitorang buat Khatam AlQuran.Budak darjah 5 baca AlQuran.Saya yang duk di belakang sekali dok main je...Bukan jaga murid yang lain pon. -____- Pastu,bila dah habis...KITORANG DAPAT DUIT RAYA! XD Pastu cikgu pesan,kami..Tahun 6 hanay raya 1 hari je..Haha,UPSR kan dah nak dekat.Alamak!Bulu roma dah naik bila cerita tentang UPSR nie.. ~_~

Pastu kat kelas,kitorang tak belajar.Cikgu bukan masuk pun.Tapi,sebenarnya..Kami kene gi bilik muzik masa tu. XD Kami lupa...Wikikiki.Kitorang tangkap gambar.. :D Hehe,kitorang tangkap gamba sebab nak buat kenangan la kan.Rugi sapa yang tak join~~ XD.

Pastu cikgu Fakriah masuk.Walaupun cikgu masuk,tapi kami selamba je main fon ngan kamera. :P Cikgu perasan,tapi cikgu wat tak tahu.Huhu,trimas cikgu.

Oklah,skaang nak share gambar yang kawan saya snap nie plak. ^^




Haih si penolong Ketua Murid nie.. -___-

Nak cari saya?Saya yang ada baju warna merah kat lengan tu..Ala,sorang perempuan yang tengah wat peace.

Saya bawah sekali. =)

Senyum~~ :D

Gambar nie blur sikit. -___-

Ada yang berlagak comel..Ceh,memain je.. xD

Peace yo!

^_^

Hehe,saya wat tanduk kat kepala Ketua Murid~~ xD

Nadia dan Fatanah.Gengster korang eh? xD

Cakk! xD
Muka nak deakt sama dengan Elfira Loyla.. :3

Oklah,sampai sini dahulu,assalamualaikum.... :)

Khamsahamnida^^

2 comments:

Fatanah Khirizan said...

hang dah buat entry dah ea? hehe... :) aku baru nak buat pasal sambutan hari raya ni... :) lawak la gambar2 semua tu.. XD

Unknown said...

haha! xD