Assalamualaikum....Hehe,korang dah terjah blog saye,jdi...Tolong follow!Hehe... | Dashboard | +Follow

Thursday 18 July 2013

Percubaan dah habis!Yeay!

Hai korang...Ari nie saya nak bagitau sikit..
PERCUBAAN DAH HABIS! ^^
*tepuktangan*
jadi,bila dah habis perperiksaan percubaan,
I'M HAPPY LIKE A CRAZY GIRL! XD

 
 YEAY!!! XD

Tapi!Nanti ade UPSR sebenar pulak!

Kenapa!?Kenapa!?

Err...terOVER lebih la plak.. -,-
hehe..Tadi,saya release tension dengan cara yang bengapnyer dengan mendengar lagu kpop yang sedih.Pastu baca lirik dia.Lastly,bukan happy pon,lgi menangis lgi adelah.

Haha,saya kuat emosional..Sebab tu senang menangis.. -,-
 Haha,biasala tu..Pastu saya ngan geng saya releasekan  tension kat kelas ngan lawak yang lawak sangat!Kitora ngusik kawan,Aina wat lawak,mmg superb arr! XD
Tadi masa nak jawab periksa...Cikgu Zul sempat gi snap gamba kitorang.
(huhu,tapi saye takde.. :P)
Meh saya tunjuk gamba tu.. :D

 Gambar: Show me the way...
 mane saya?Ehehe...Sye takde.. :3
Cari jela kat mane2 pon...Saya mmg takde..
Lorh..Mmg la tak kenal,muke pon tak tau.. :P
Hehe,orang yg kenal saye je tau.. ^^
Adela 2-3 orang tengah cover muka..XD
Saya duduk kat kedua hujung belah kiri..Sebab tu sye takde. 
 Oklah,sampai sini saje..Annyeong! :D



Khamsahamnida^^

No comments: