Assalamualaikum....Hehe,korang dah terjah blog saye,jdi...Tolong follow!Hehe... | Dashboard | +Follow

Saturday 27 July 2013

Keputusan Percubaan UPSR

Assalamualaikum..^^ Seperti yang saya bagitau,saya nak cerita sikit tentang keputusan percubaan UPSR saya nie. :) Alhamdulillah saya dapat 4A 1B.Sikit lagi,tapi...Terserah pada takdir(amboi ayatnyer.. -__-).Kalau tidak saya dapat 3A 2B.Oklah,meh saya listkan berapa markah yang saya dapat.^^

BM Pemahaman:80%(A)
BM Penulisan:80%(A)
Sains:80%(A)
Matematik:92%(A)
Bahasa Inggeris:76%(B)

Bahasa Inggeris hanya tinggal 4% lagi untuk dapatkan A. :( Saya bahagian A dpt 30/40..Itulah yang menyebabkan saya dapat B.Tapi,alhamdulillah  masih ok markah itu.Matematik pula..Saya selalu dapat 90%
ke atas.Saya kalau matemaik bolehla..Fatanah matematik dia dapat 100%! O_O Terbeliak mata saya bila dapat tau..

Pemahaman..Alhamdulillah saya meningkat..Sepanjang darjah 5 sampai pertengahan tahun nie asyik 75% je.. -__- Maunyer idak bosan ngan markah tu..Aiyoo..Kalau tidak,saya 75% lgi,tpi ade pembetulan..Dapatla 80%.^^

Penulisan saya pon menaik.^^ Bahagian B walaupun saya merapu,tapi tetap dpt 27/30. :D . YEAY!(jgn contohi sye yg merapu bagan nie.. -_-)Bahagian C memang..PROBLEM untuk saya.Susahnyer nak cari nilainyer!Tapi,masih boleh jawab.. =)

Sains..Err..... -_____- SUSAH!Tapi nasib baik dapat 80%.Selamat...Bahagian B mmg saya bermasalah..Sesiapa,tolong ajar saya!TT ^TT Kalau cikgu ajar,1 apa pon saya tak paham.. ._.

Oklah,sampai sinni sahaja.^_^V  Jumpa lagi,assalamuaalaikum...

Khamsahamnida^^

1 comment: