Assalamualaikum....Hehe,korang dah terjah blog saye,jdi...Tolong follow!Hehe... | Dashboard | +Follow

Saturday 27 July 2013

My Friends' Blog! ^_^

 

Hai!Dh lame tak publish post..Huhu,ari nie just nak citer pasal blog kawan saya jela..
Hehe,takde citer lainla...So,meh saya cerita skang.^^

1.Fatanah Khirizan:http://fatanahkhirizan.blogspot.com/

Haha,kenal orang atas nie?Kalau tak kenal,takpelah....Hehe,dia nie ade ramai giler followers..Huhu,jeles! XD.Fatanah nie dikelilingi kakak-kakak yg baik..Huhu,bertambah jeles.. :P
Memain je.. (--")
Fatanah nie friendly.Saya ingat gi time kami bersaing siapa yang ade lebih banyak followers..Then,die menang.. XD


 RAMAIKAN? ^3^
Jangan lupa follow die.. :3

2.Nadia Erisya:http://adminisluckyly.blogspot.com/

Niela adik yg sporting!LOL.Same umur je...Adik kehapanyer.. -,- Blog dia comel.. :3 Macam tuannyer.. XD
Oh,nie puji ikhlas punyer..Seronookla dia percubaan dia dpt 5A.Saya?Nantilah citer... :P

3.Farhana:http://puteryfarhana.blogspot.com/

Saya suka blogwalking blog dia.Warna-warni.Cantik..Header pon dh rainbow..Mmgla warna-warni.. -_-
Dulu dia sama sekolah ngan saya,di SK Pokok Sena..Sekarang dia dh pindah.. TT^TT Sedih..

Go follow her.. :)

Lastly..

4.Farisha Izza:cikpisha.blogspot.com

Budak HOT!LOL,memain je.. :P Blog dia theme dia kelabu kot..FARISHA!THEME KO WARNA KELABU KE?*jerit* Haha,blog nie simple je..But,kemas! :) Dia kat kelas,takleh nak kata..Rapat sangat ngan Nawal.Macam leh dipisahkan.. -_-

Oklah,sampai sini je.. :) Assalamualaikum.. ^^
Khamsahamnida^^

No comments: